23 Ocak 2010 Cumartesi

Muammer Yanmaz Fotoğraf Atölyesi

Uzun bir zaman sonra İstanbul'a beklenen ve hep istenen kar yağdı nihayet. Her ne kadar korkutmaya çalıştılarsa da bizi başaramadılar. Bir şekilde bugünün ve karın keyfini çıkarmayı başardık. Bugün hem kar keyfi yapabildim hem de 4 saatlik kısa ama eğlenceli ve eğitici bir fotoğraf atölyesine katılabildim. Kar nedeniyle tereddüt etsem de gittim Muammer Yanmaz'ın fotoğraf atölyesine.



Muammer Yanmaz, bir reklam - tanıtım fotoğrafçısı. 16 yaşında çıkmış bu yola. Ne şanslı ki o gün bugündür mutlu bir şekilde bu yola devam ediyor. Reklam fotoğrafçılığının dışında yaptığı pek çok proje çalışmaları, sergileri ve kendi kurduğu 40 Haramiler isimli grubu bulunuyor. Ayrıca uzun zamandır " Temel Fotoğraf Atölyesi " konulu eğitimler veriyor. Onunla ilgili detaylı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.



Fotoğraf çekmeye yeni yeni başlayan arkadaşım sayesinde bu atölye çalışmasından bilgim oldu. 4 saatlik bir çalışma olmasına rağmen oldukça eğitici ve eğlenceli geçti. Hem yaşayıp hem de çalıştığı yer olan mekan oldukça şirin ve sıcak tıpkı kendisi gibi. Stüdyo fotoğrafı çekme şansı elde etmek de benim için çok güzeldi. Kendi makinemle daha profesyonel bir ortamda çalışma fırsatı buldum çünkü. Ve kendi fotoğrafımızı profesyonel bir fotoğraf sanatçısına çektirme fırsatı da tabi.

Dışarıda yağan karın içeride de fotoğrafların güzelliğiyle dolu bir gündü. Böyle günleri tekrar yaşayabilmek dileğiyle...

Hiç yorum yok: